במאי יהיו תוספים לגוגל כרום

עד מאי יהיה אפשר להצמיד תוספים לדפדפן האינטרנט כרום.

גוגל כרום הולך ותופס תאוצה. למי שלא יודע, גוגל כרום הוא הדפדפן המהיר של גוגל, שאני מודה בפה מלא שאני משתמש בו לגלישה באינטרנט ויחד איתי גולשים בו לא פחות מ-5% מגולשי האתר. על פי הידיעות שמגיעות אלינו, Google developer conference מכיל סשן של פיתוח תוספים לכרום.

תוספים, לאלו מכם שגולשים באינטרנט אקספלורר, הם תוכנות קטנות שמוצמדות לדפדפן. כמעט כל דפדפן מודרני מאפשר הצמדת תוספים אליו ולכל דפדפן יש כמה Killer Application שהופכות את השימוש בו לכדאי. רוב מפתחי האינטרנט למשל משתמשים ב-FireBug על מנת לפתח אתרי אינטרנט. חוסר התמיכה של גוגל כרום בתוספים גורם לכך שמעטים ממפתחי האינטרנט משתמשים בדפדפן הזה.

המשך ההשקעה בגוגל כרום לא מבשרת רעות דווקא ל"מתחרה הישיר", שועל האש, אלא דווקא לאינטרנט אקספלורר ולחלונות. גוגל כרום אוחז בתכונות רבות המאפיינות מערכת הפעלה ורבים מעריכים שמדובר ביריית הניסוי הראשונה של גוגל לתחום שמהווה את הליבה של עסקי מיקרוסופט – מערכת ההפעלה.

פוסטים נוספים שכדאי לקרוא

פתרונות ומאמרים על פיתוח אינטרנט

יישום של nonce על מנת להגן מפני התקפות injection

בפוסט הקודם הסברתי על hash עם CSP על משאבי inline – שזה נחמד ומעולה אבל פחות ישים בעולם האמיתי שבו בדרך כלל התוכן ה-inline (בין

DALL·E 2023-10-21 22.28.58 - Photo of a computer server room with red warning lights flashing, indicating a potential cyber threat. Multiple screens display graphs showing a sudde
יסודות בתכנות

מבוא לאבטחת מידע: IDOR

הסבר על התקפה אהובה ומוצלחת שבאמצעותה שואבים מידע מאתרים

גלילה לראש העמוד