מהפכת ה-Web 2.0 דועכת

מהפכת ה-web 2.0 דועכת, כך מסכם בלוג הטכנולוגיה Techcrunch שאולי מסמל יותר מכל את הווב 2.0. מה המהפכה הבאה?

אם הבלוג המוביל בעולם הטכנולוגיה, הלא הוא Techcrunch מודיע על מות מהפכת הווב 2.0, אז סימן שזה באמת נגמר באופן רשמי. כמו בועת הפורטלים שהתפוצצה בשנת 2000, כך גם הבועה של ה-ווב 2.0 התנפצה. הרבה יותר בשקט בצל המשבר הפיננסי, אבל עדיין, התנפצה.

זה לא אומר שהכל היה לשווא, כמו שהבועה הקודמת הותירה אותנו עם פיתוחים טכנולוגיים חדשים ומדהימים, כך גם ה-Web 2.0 הותירה אותנו עם רשתות חברתיות, בלוגים, שירותי מאש-אפ ובעצם רשת שונה לגמרי מזו שהיתה לפני המהפכה. שירותים כמו Facebook או Twitter ימשיכו לקום וליפול, אך המהפכה הגדולה וההנפקות הגדולות כבר דעכו.

היזמים החכמים כרגע מחפשים את המהפכה הבאה. ולא, אם אתם חושבים על Iphone אז אתם טועים כיוון שהרכבת כבר החלה לנסוע ומאוחר מדי להתחיל לפתח אפליקציות לאפל סטור. לדעתי, כפי שחזרתי ואמרתי מספר רב של פעמים, המהפכה הבאה היא בתחום השירותים הניידים ומבוססי המיקום.

שאלת העיתוי היא קריטית במיוחד. הליך פיתוח של רשת חברתית שהתחיל מייד עם המהפיכה שפייסבוק התחיל בה ייגמר מאוחר מדי. עכשיו זה הזמן להתחיל לחשוב על רעיונות ולפתח אפליקציות עבור המהפיכה הבאה – לא למרות המיתון, אלא בגלל המיתון.

יש לכם רעיונות לאפליקציה מנצחת? צרו עמי קשר.

פוסטים נוספים שכדאי לקרוא

ESP32 מאפס לילדים

מדריך ל-ESP32 לילדים ולהורים מאפס

אחד הדברים הכי כיפיים בעולם הוא תכנות ותכנות בעולם האמיתי – המפעיל אורות, ציוד אלקטרוני ומכשירים הוא מלהיב ממש. המדריך מיועד להורים שרוצים ללמד את הילדים שלהם לתכנת.

תמונה של הבית הלבן עם מחשוב ענן וטקסט: FEDRAMP
פתרונות ומאמרים על פיתוח אינטרנט

FedRAMP & FIPS מבוא למתחילים

פרק מיוחד, לצד הקלטה של פרק של עושים תוכנה על אחת התקינות החשובות ביותר עבור חברות שסביר להניח שלא הכרתם

גלילה לראש העמוד