מנוע חיפוש חדש בטוויטר

איך בדיוק מנוע החיפוש החדש של טוויטר יכול לסייע לנו?

עד עכשיו נמנעתי מלכתוב על הבאז-וורד החדשה 'טוויטר'. אז למי שלא מכיר טוויטר הוא שירות של מיקרובלוגינג שמאפשר לי לפרסם מיקרו פוסטים בבלוג או בכל מקום אחר. אפשר להטמיע את טוויטר באתרי אינטרנט, בבלוגים, באפליקציות שונות ומשונות וגם ברשתות חברתיות. הממשק הסלולרי של טוויטר מאפשר לכל אחד לכתוב כל דבר ובמהירות.

כיוון שאני שונא באז וורדס וטרנדים, במיוחד כאלו שפספסתי, לא ממש התעמקתי בנושא. עד כה, למרות גיוסים מוצלחים (האחרון שבהם הוא של כ-35 מיליון דולרים) טוויטר כשלה מלספק תוכנית עסקית כלשהי שיכולה להראות על רווחים כלשהם בהווה או בעתיד. אך נכון לעכשיו נראה שטוויטר עלתה על דרך להפוך את מיליוני המשתמשים שלה לכסף מזומן.

המיקרובלוגינג המהיר והמיידי הוא בעצם "זרם תודעה" של הרבה מאד משתמשים ומי שרוצה לבדוק מה חם ומה עכשווי יכול להשתמש בטוויטר שהוא שווה ערך ל"שיחת הסלון של יום שישי". מידע זה הוא רב ערך להרבה מאד גופים. השקת מנוע החיפוש המיידי של טוויטר יכולה לחולל גדולות ונצורות בשוק החיפוש המיידי.

גם אתם יכולים להתנסות בכוח של מנוע החיפוש החדש של טוויטר בכתובת: http://search.twitter.com שמעכשיו הופך לכלי עזר רב עוצמה עבור יזמים ומפרסמים.

פוסטים נוספים שכדאי לקרוא

פיתוח ב-JavaScript

Axios interceptors

תכנון נכון של קריאות AJAX באפליקציה ריאקטית וניהול השגיאות או ההצלחות עם פיצ׳ר נחמד של axios

מיקרו בקרים

הפעלת מסך oled קטנטן עם esp32

יצירת מערכת מולטימדיה שלמה בגודל של בול דואר עם מיקרובקר ובעלות של דולרים בודדים. וגם על הדרך נלמד על ת׳רדים

ספריות ומודולים

מציאת PII באמצעות למידת מכונה

כך תגנו על משתמשים שלכם שמעלים מידע אישי רגיש כמו תעודות זהות באמצעות שירות אמאזוני.

עבודה בהיי טק

איך מראיינים סניורים?

השיטה שלי לבדיקת התאמה טכנית למתכנתות ולמתכנתים בכירים עם כמה שנות ניסיון.

גלילה לראש העמוד