מפגש העשרה של איגוד האינטרנט הישראלי בנוגע ל-HTML 5

המפגש יתקיים ב-24.09.2009 ויכלול הרצאות ותכנים מעניינים על התקן החדש (ועל תקנים בכלל).

בתאריך ה-24.09.2009 בשעה 16:30 יתקיים מפגש העשרה עם הרצאות שמאורגן על ידי איגוד האינטרנט הישראלי. בהרצאות, שלפחות לפי התקציר נשמעות מרתקות ומעניינות, ידברו על תקנים ובעיקר על התקן החדש והמסקרן HTML 5 שאו-טו-טו ישנה את הדרך שבה כולנו כותבים את קוד ה-Client Side שלנו.

ועכשיו לדבר הקומוניקט:

במהלך המפגש יסביר ד"ר ישע סיוון, ראש המשרד הישראלי של ה-W3C, הארגון האחראי על פיתוח התקנים לרשת, על 5HTML . HTML5, הגרסה הבאה של HTML, יאפשר לתאר תוכן אתרים בצורה טובה יותר, סוגי תוכן מורכבים יותר, יתמוך במדיה ואפליקציות רשת מתקדמות וישפר את התאימות של מסמכי HTML. הגרסה החדשה באה לענות הצורך הגדל בתוכן מגוון ומורכב יותר ברשת. בהרצאה, אשר נבנתה יחד עם ראש קבוצת העבודה המפתחת את HTML 5, יוצגו עקרונות פיתוח הגרסה החדשה, דוגמאות למאפיינים חדשים ויוסבר כיצד תוכלו לשלב אותה בפיתוח אתרים.

אייל סלע, מנהל פרויקטים בועדה הטכנולוגית באיגוד האינטרנט הישראלי ובמשרד ה-W3C הישראלי יסביר על הארגון, קבוצות העבודה, התקנים המפותחים בימים אלו, תהליך יצירת תקן לרשת וכיצד ניתן לקחת בו חלק. בחלקו האחרון של המפגש ילמד יובל רז, מהנדס ממשק משתמש ויועץ שימושיות, אנסוף קונקט, על פיתוח אתרים תקניים וכיצד לשלב בהם סמנטיקה. הרצאה זו באה לתת כלים להנחלת שיטות פיתוח מוכוונות סטנדרטים ברשת והתאמת אתרים ואפליקציות לסביבה רווית דפדפנים.

פרטים נוספים על המיקום ואת תקציר ההרצאות אפשר למצוא באתר של האיגוד. אני מתכוון להגיע למפגש ההעשרה ואם מישהו מקוראי האתר מתכוון גם כן להגיע, אשמח אם ייצור עמי קשר בטוויטר או במייל.

פוסטים נוספים שכדאי לקרוא

למפתחי ובוני אתרי אינטרנט

מדריך לשאילתות יעילות ל Chat GPT

כל אחד יכול לשאול את GPT, אבל אם תרצו לשאול אותו שאלות על תכנות – יש כמה שיטות וטיפים ליעל את העבודה מולו.

פייתון

קבצי קונפיגורציה בפואטרי

הגדרות שמשנות את ההתנהגות של פואטרי באמצעות קבצי הגדרות גלובליים, לוקליים ואפילו משתני סביבה.

גלילה לראש העמוד