ערוץ טלגרם חדש לאינטרנט ישראל

לאינטרנט ישראל יש ערוץ טלגרם שבאמצעותו אפשר לקבל עדכונים וחדשות
ערוץ הטלגרם של אינטרנט ישראל

אחת הדרכים הטובות לדעת בכל פעם שיש פוסט חדש באתר הוא לקבל את המידע באמצעות ערוץ הטלגרם החדש של אינטרנט ישראל. שם הערוץ הוא interil@ ובו יפורסמו עדכונים בכל פוסט חדש וכן עדכונים טכנולוגיים דחופים ומעניינים נוספים הקשורים לתחום הפיתוח. אם רציתם להיות עם אצבע על הדופק הפיתוחי/תכנותי שלכם – זה המקום.

בערוץ אני לא מתכוון להספים. לא יהיו הודעות אחרי שעה 21:00 או בשבת/ימי מנוחה והערוץ מוגבל להודעות על טכנולוגיה ופוסטים חדשים.

מה זה טלגרם?

טלגרם היא אפליקצית הודעות מאובטחת ביותר המאפשרת משלוח הודעות מוצפנות מאדם לאדם ובתפוצה רחבה. טלגרם היא אפליקציה עצמאית ובניגוד לאפליקציות אחרות (כמו ווטסאפ) אינה שייכת לפייסבוק ויש בה גמישות רבה. אחת היכולות בה היא ליצור ערוץ תקשורת ועדכונים. לא קבוצה שבה כל אחד יכול לפרסם אלא ערוץ שבו רק מנהל הערוץ יכול לפרסם – אידיאלי לערוץ הודעות.
אחד היתרונות החשובים ביותר בטלגרם הוא היכולת לשלוח לאדם מסרים גם בלי לדעת את מספר הטלפון שלו. שם המשתמש שלי בטלגרם הוא rbarzik@ וכל מי שיש לו טלגרם יכול ליצור איתי קשר באמצעות שם המשתמש הזה בלי לדעת את הטלפון שלי.

ערוץ הטלגרם של אינטרנט ישראל
ערוץ הטלגרם של אינטרנט ישראל

איך מתקינים טלגרם?

בדיוק כפי שמתקינים ווטסאפ. אם יש לכם אנדרואיד, עושים את זה באמצעות Google play. אם יש לכם אפל, אז באמצעות itunes. ברגע שאתם מתקינים טלגרם, היא סורקת את אנשי הקשר שלכם ואתם תראו את כל מי שמחובר לטלגרם. בדיוק כמו ווטסאפ. בזמן האחרון יותר ויותר אנשים מצטרפים מצטרפים וכן לא מעט אתרים ואנשים מתחילים ליצור ערוצים מעניינים.

למה טלגרם ולא ווטסאפ?

בווטסאפ לא ניתן לפתוח ערוצים אלא קבוצות. החסרון בקבוצה הוא שכל אחד יכול לכתוב וכן הטלפונים של כולם חשופים לכלל החברים בקבוצה. בערוץ של טלגרם רק מנהל הערוץ יכול לפרסם וכן הטלפון שלו נותר חסוי. הטלפונים של המנויים לערוץ נשארים חסויים מכולם, גם ממנהל הערוץ.
בנוסף, ווטסאפ שייכת לפייסבוק. נכון להיום, מדיניות החסימות המופרעת של פייסבוק לא זלגה לווטסאפ, אבל היום הזה לא רחוק. אני מעדיף לא להיות תלוי בפלטפורמה ובחברה אחת. במיוחד לא בפייסבוק.

פוסטים נוספים שכדאי לקרוא

פתרונות ומאמרים על פיתוח אינטרנט

המנעו מהעלאת source control לשרת פומבי

לא תאמינו כמה אתרים מעלים את ה-source control שלהם לשרת. ככה תמצאו אותם וגם הסבר למה זה רעיון רע.

פתרונות ומאמרים על פיתוח אינטרנט

רינדור של קליינט סייד עם SSR

הסבר קצר על SSR מול רינדור קלאסי ולא. לא תמיד זה טוב להשתמש בו. אין כדור כסף שיכול לפתור הכל.

מיקרו בקרים

בית חכם עם ESPHome ו Home Assistant

הסבר על הום אסיסטנט, מערכת הקוד הפתוח לבית חכם ואיך לחבר אליה מיקרובקרים.

גלילה לראש העמוד