אינטרנט אקספלורר לטלפונים ניידים

סטיב באלמר הכריז על התמקדותה של חברת מיקרוסופט באינטגרציה שבין טלפון סלולרי, טלוויזיה ומחשב נייד. יותר ויותר אנשים משתמשים בטלפון הנייד ובטלוויזיה שלהם על מנת לגלוש לאתרי אינטרנט ולבצע קניות ברשת האינטרנט. האם אתר האינטרנט שלך מוכן לכך?

סטיב באלמר, מנכ"ל חברת מיקרוסופט נאם את נאום הפתיחה בתערוכת CES וגילה לנו מעט על החזון העתידי של חברת מיקרוסופט לשנים הבאות. לפי החזון שלו, מיקרוסופט (בנוסף לחברות המתחרות בה כמובן) תנסה לשלב עד כמה שניתן בין הטלפון הסלולרי, לטלוויזיה ולמחשב הנייד.

זה כבר לא מדע בדיוני. המון גולשי אינטרנט נכנסים לאתרי אינטרנט ולאפליקציות אינטרנט שונות באמצעות הטלפונים הסלולריים שהם בסופו של דבר סוג המחשב הנפוץ ביותר בעולם. יותר ויותר אנשים מתעדכנים, בודקים מייל ומבצעים קניות ברשת באמצעות הטלפון הסלולרי.

בנוסף סטיב באלמר סיפר על דפדפן אינטרנט סלולרי חדש בשם Internet Explorer Mobile 6 שעומד לצאת לאוויר העולם בשנה הקרובה וינסה להתחרות בדפדפני האינטרנט המיועדים לשוק הסלולרי.

שוק דפדפני האינטרנט לסלולרי מתחמם מאד וכן גם השוק של האינטגרציה בין המחשב, למחשב הנייד, לטלפון הסלולרי ולטלוויזיה. איפה אתר האינטרנט שלך יהיה בכל הסיפור הזה?

אני יודע איפה אתר אינטרנט ישראל יהיה בסיפור הזה, כבר עכשיו אפשר לגלוש אל אתר אינטרנט ישראל בסלולרי, באמצעות מחשב כף יד ואפילו באמצעות מתאמים מיוחדים לטלוויזיה ואין סיבה שזה ישתנה בשנים הקרובות. האם זה בגלל שהשקעתי הון עתק באתר האינטרנט? האם זה בגלל שאני מתכנת דגול? ממש לא. אני אולי מפתח אינטרנט טוב, אבל כל מה שהשקעתי באתר אינטרנט ישראל הוא עבודה לפי התקנים, נגישות אינטרנט וקצת עבודת QA על מנת לוודא שהוא נראה היטב בכל דפדפני האינטרנט.

האם מפתח אתר האינטרנט שלך דאג לעשות את זה? האם הלקוחות שלך יכולים להגיע אליך מכל מקום ומכל פלטפורמה?

בוני אתרי אינטרנט טובים לא עולים יותר כסף מבוני אתרי אינטרנט לא טובים. אתרי אינטרנט טובים לא עולים הרבה ומאפשרים הרבה יותר.

פוסטים נוספים שכדאי לקרוא

יסודות בתכנות

מספרים בינאריים בקוד

איך, ויותר חשוב למה, משתמשים במספרים בינאריים בתכנות? גם בפייתון ובג׳אווהסקריפט?

ספריות ומודולים

מציאת PII באמצעות למידת מכונה

כך תגנו על משתמשים שלכם שמעלים מידע אישי רגיש כמו תעודות זהות באמצעות שירות אמאזוני.

פייתון

קבצי קונפיגורציה בפואטרי

הגדרות שמשנות את ההתנהגות של פואטרי באמצעות קבצי הגדרות גלובליים, לוקליים ואפילו משתני סביבה.

פתרונות ומאמרים על פיתוח אינטרנט

יישום של nonce על מנת להגן מפני התקפות injection

בפוסט הקודם הסברתי על hash עם CSP על משאבי inline – שזה נחמד ומעולה אבל פחות ישים בעולם האמיתי שבו בדרך כלל התוכן ה-inline (בין

גלילה לראש העמוד