דרופל קאמפ 2013 יוצא לדרך

דרופליסט? אתה לא יכול לפספס את כנס דרופל 2013 שמתקיים השנה באוקטובר.

דרופל קאמפ 2013 יוצא לדרך!

אחרי כנס דרופל קאמפ 2012 שהיה מבחינתי מוצלח מאד הן מבחינת התכנים והן (וזה הכי חשוב) מבחינת המינגלינג, אני שמח לבשר לכם שכנס דרופל 2013 מתקיים באוקטובר השנה. הכנס בשנה שעברה היה מוצלח מאד מבחינת קהילת מפתחי דרופל ויצא לי לפגוש לא מעט אנשי מפתח בתעשיה בכנס הזה שריכז את מיטב הכשרונות בתחום. אני מאמין שגם הכנס הזה ירכז את מיטב הדרופליסטים/אנשי הקוד הפתוח והוא מהווה הזדמנות מצויינת לפגוש מפתחים ואנשים מהתחום.

drupal camp 2013 logo

למי שלא מכיר – זה האתר של כנס דרופל 2013. הכנס יתקיים ב-9 לאוקטובר 2013 באוניברסיטת תל אביב ויכיל הרצאות ותכנים של מיטב הדרופליסטים בתחום.

הכנס מתאים למפתחי דרופל ולמנהלי פרויקטים שעובדים עם דרופל או שרוצים לעבוד עם דרופל. למי שלא מכיר דרופל היא אחת משלוש מערכות ה-CMS מבוססות ה-LAMP הגדולות בעולם. באופן אישי לא יצא לי להכיר מערכת יותר טובה ממנה מבחינת Time to market.

אני מתכוון להרצות בכנס על בדיקות אוטומטיות במערכת דרופל.כאשר ההרצאה שלי מתמקדת בבדיקות שקל ליישם אותן היום במערכות קיימות.

אני ממליץ לכל מי שמתעניין ועוסק בתחום להרשם לכנס – זה המקום להיות בו אם אתה דרופליסט. יש עוד מספר ימים לגמר ההרשמה המוקדמת והמוזלת. מי שמעוניין להצטרף אלי ולהרצות בכנס מוזמן לעשות את זה.

פוסטים נוספים שכדאי לקרוא

פייתון

קבצי קונפיגורציה בפואטרי

הגדרות שמשנות את ההתנהגות של פואטרי באמצעות קבצי הגדרות גלובליים, לוקליים ואפילו משתני סביבה.

צילום מסך של סוואגר
יסודות בתכנות

openAPI

שימוש בתשתית הפופולרית למיפוי ותיעוד של API וגם הסבר בסיסי על מה זה API

DALL·E 2023-10-21 22.28.58 - Photo of a computer server room with red warning lights flashing, indicating a potential cyber threat. Multiple screens display graphs showing a sudde
יסודות בתכנות

מבוא לאבטחת מידע: IDOR

הסבר על התקפה אהובה ומוצלחת שבאמצעותה שואבים מידע מאתרים

פתרונות ומאמרים על פיתוח אינטרנט

יישום של nonce על מנת להגן מפני התקפות injection

בפוסט הקודם הסברתי על hash עם CSP על משאבי inline – שזה נחמד ומעולה אבל פחות ישים בעולם האמיתי שבו בדרך כלל התוכן ה-inline (בין

גלילה לראש העמוד