הרצאה שלי על HTML 5 באוניברסיטת תל אביב

הרצאה על איך מיישמים את התקן החדשני במסגרת יום זרקור של HP software R&D

אם אתם סטודנטים באוניברסיטת תל אביב, או סתם נמצאים באיזור – אני שמח להזמין אתכם להרצאה שלי על HTML 5 שתתקיים ביום שלישי, ה-8.5.2012 בשעה 12:00 בחדר 309 בבניין שרייבר. הכניסה להרצאה היא חופשית. בהרצאה אני הולך לדבר על איך מיישמים את תקן HTML 5 כבר היום באפליקציות ובאתרים, למה לעשות זאת ואיך לעשות זאת. ההרצאה מיועדת לכל מי שמתעניין בתחום והיא תכיל דוגמאות קוד ותהיה מאד מאד פרקטית. ככה שאם אתם מתעניינים בנושא, שווה להגיע. אחרי ההרצאה אשמח כמובן לשוחח עם כל מי שמתעניין בתחום.

ההרצאה נערכת במסגרת יום זרקור של חברת HP Software. במסגרת היום הזה יוקם גם ביתן של HP ובו יחולקו כל מיני דברים טעימים וגם, לא פחות חשוב, יסתובבו שם אנשי ה-HR המסורים של החברה שישמחו להסביר על החברה ועל המשרות שהיא מציעה. בתור מי שכבר סוגר שנה ב-HP Software, אני ממליץ בחום על עבודה בחברה.

ההזמנה ליום הזרקור, לחצו להגדלה
ההזמנה ליום הזרקור, לחצו להגדלה

פוסטים נוספים שכדאי לקרוא

ממנטו עם גמל אין לי מושג למה אני עושה דברים
יסודות בתכנות

מה זה stateful ו-stateless

מה זה סטייט? למה אנחנו צריכים לדעת מה זה ואיך רואים את זה ממש בעיניים.

בינה מלאכותית

hooks של LLMים שעורכים קוד

הסבר על הוקים: הפעלה אוטומטית של פקודות שקיימת בכל האייג׳נטים שעורכים קוד (כלומר קורסור, קלוד קוד, קודקס וחבריהם) שיכולה מאד לסייע בפיתוח.

פתרונות ומאמרים על פיתוח אינטרנט

Retry decorator בפייתון

לא מזמן יצא לי לכתוב קוד בפייתון. הקוד משתמש ב-API של openAI ולפעמים ה-API הזה קצת מפשל. הוא מחזיר לי שגיאה ואומר שהגזמתי עם הקריאות,

גלילה לראש העמוד