קבוצת פייסבוק חדשה למפתחי אינטרנט

הזמנה להצטרפות לקבוצה מקצועית בפייסבוק.

ברשת החברתית-עסקית לינקדאין יש לא מעט קבוצות למפתחי אינטרנט ישראליים. הקבוצות האלו מאגדות מפתחים לפי התמחויות ומשמשות סוג של 'דפי זהב' וירטואליים עבור מגייסי כוח אדם ומנהלי פרויקטים שצריכים מפתחים. אני באופן אישי קיבלתי עשרות פניות דרך חשבון הלינקדאין שלי שהגיעו באמצעות הקבוצות האלו.

בנוסף, קבוצות המפתחים בלינקדאין מכילות קישורים ומידע עבור מפתחים, מקום לשאול שאלות והטובות שבהן מהוות פלטפורמה טובה לניהול דיונים ויצירת קשר עם מפתחים נוספים.

לא מזמן הצטרפתי לפייסבוק וגיליתי למרבה ההפתעה שלמעט הקבוצה של פלאשו המוגדרת כקבוצה למפתחי פלאש ופלקס, אין קבוצה המוקדשת למפתחי אינטרנט (או מפתחים בכלל) – לפיכך הרמתי את הכפפה והקמתי קבוצת פייסבוק למפתחי אינטרנט. לקבוצה מוזמנים כל מפתחי האינטרנט ללא קשר לטכנולוגיה שבה הם מפתחים – LAMP, JSP או net. גם מפתחי קליינט סייד מוזמנים להצטרף לקבוצה.

בקבוצה מתפרסמים עדכונים ממיטב הבלוגים הטכנולוגיים בארץ (לא רק אינטרנט ישראל) וחדשות חשובות מהתחום. יותר ויותר חברות משתמשות גם בפייסבוק לגיוס כוח אדם איכותי – הקבוצה תאפשר לכולם לקבל פניות ממוקדות ורלוונטיות ובנוסף גם הזדמנות לראות ולהכיר מפתחי אינטרנט נוספים.

הצטרפו לקבוצה.

פוסטים נוספים שכדאי לקרוא

פתרונות ומאמרים על פיתוח אינטרנט

נגישות טכנית – פודקאסט ומבוא

פרק בפודקאסטעל נגישות בעברית שצולל לכלים האוטומטיים ולפן המאד מאד טכני של הנגישות.

למפתחי ובוני אתרי אינטרנט

מדריך לשאילתות יעילות ל Chat GPT

כל אחד יכול לשאול את GPT, אבל אם תרצו לשאול אותו שאלות על תכנות – יש כמה שיטות וטיפים ליעל את העבודה מולו.

מיקרו בקרים

בית חכם עם ESPHome ו Home Assistant

הסבר על הום אסיסטנט, מערכת הקוד הפתוח לבית חכם ואיך לחבר אליה מיקרובקרים.

DALL·E 2023-10-21 22.28.58 - Photo of a computer server room with red warning lights flashing, indicating a potential cyber threat. Multiple screens display graphs showing a sudde
יסודות בתכנות

מבוא לאבטחת מידע: IDOR

הסבר על התקפה אהובה ומוצלחת שבאמצעותה שואבים מידע מאתרים

פתרונות ומאמרים על פיתוח אינטרנט

SSG עם next

אחרי שלמדנו במאמר הקודם מה זה SSR והבנו שלא מדובר בקליע כסף שפותר את כל הבעיות שלנו, נלמד על SSG שיכול להקל על כמה מהבעיות של SSR.

גלילה לראש העמוד