אינטרנט אקספלורר כבר לא בכל מחשב

יהיה אפשר לבטל את אינטרנט אקספלורר במערכת ווינדוס 7

בבלוג המפתחים של ווינדוס 7, ישנה הודעה שיהיה ניתן לכבות את אינטרנט אקספלורר 8 ולהפוך אותו ללא זמין. מדובר במהלך מתבקש של מיקרוסופט לאור הביקורת בנושא דפדפן האינטרנט הפופולרי שמגיע כ-default במערכת ההפעלה (והתביעות של הממונים על ההגבלים במדינות רבות).

הידיעה הזו פורסמה בבלוג המפתחים של ווינדוס 7, בנוסף לאינטרנט אקספלורר 8, יהיה אפשר לכבות תוכנות נוספות שעד כה נחשבו כחלק מתוכנות הליבה של מערכת ההפעלה – מדיה פלייר, מדיה סנטר ותוכנת הפקס של ווינדוס.

החדשות האלו טובות מאד לכל דפדפני האינטרנט המתחרים וגם למפתחי אינטרנט רבים שמקווים שאינטרנט אקספלורר יעלם אל תהום הנשיה.

פוסטים נוספים שכדאי לקרוא

בינה מלאכותית

התקנה של Openclaw על רספברי פיי

איך מתקינים את הלהיט החדש בתחום על רספברי פיי? קל ופשוט ללא חומרה מיוחדת ועם הסבר מפורט.

חדשות אינטרנט

אז מה הקטע עם Moltbook?

הרשת החברתית של ״הבוטים״ מכה גלים ברשת. בואו נחטט בקבצי הקוד שלה כדי להבין מה קורה פה ומה זה ההייפ הזה

גלילה לראש העמוד