אפל יוצאת עם ספארי 4 בגרסת בטא

מדובר באחד מהדפדפנים הפופולריים ביותר שיש ל-IPhone ו-Ipod. האם אתר האינטרנט שלך תומך בו?

ספארי, אחד מהדפדפנים הפופולריים ביותר לטלפונים ניידים וכמובן ל-Iphone/Ipod המדוברים יוצא בגרסה חדשה ומהירה ביותר. למען האמת אפל טוענת שמדובר בדפדפן המהיר ביותר כיום.

כחובב דפדפנים ידוע, הסתקרנתי לראות איך האתרים שלי נראים בספארי החדש. אני לא אתן כאן כל מני נתונים שהם חסרי משמעות לרוב האנשים כגון ACID TEST Results אלא את ההתרשמות האישית שלי. מדובר באחד הדפדפנים היפים ביותר והמהירים ביותר (מאד דומה במהירות שלו לכרום).

מסך הפתיחה שלו מרשים במיוחד ובהחלט בעל ניחוח עיצובי של 'אפל', בדומה לכרום, פיירפוקס גרסה 3.1 ואופרה ספארי מציג את האתרים המובילים. אך בניגוד לטבלה משעממת יש כאן תצוגת 'טלוויזיות' מרשימה במיוחד שמציגה את כל האתרים הפופולריים שהיינו בהם.

המהירות מרשימה ביותר, הממשק נקי בדומה לזה של כרום וממשק המועדפים רזה יחסית. מאד נעים להשתמש בדפדפן הזה שהגרסה שלו בהחלט עולה על הגרסה הקודמת. בנוגע לאתרים הישראליים… מי שעובד עם כרום נראה היטב גם בספארי. בנוגע לאתר אינטרנט ישראל, למה לי בדיוק לוותר על הגולשים במק/אייפון/אייפוד ? אתר אינטרנט ישראל תומך בכולם.

להורדת הדפדפן החדש.

פוסטים נוספים שכדאי לקרוא

ספריות ומודולים

מציאת PII באמצעות למידת מכונה

כך תגנו על משתמשים שלכם שמעלים מידע אישי רגיש כמו תעודות זהות באמצעות שירות אמאזוני.

פתרונות ומאמרים על פיתוח אינטרנט

המנעו מהעלאת source control לשרת פומבי

לא תאמינו כמה אתרים מעלים את ה-source control שלהם לשרת. ככה תמצאו אותם וגם הסבר למה זה רעיון רע.

DALL·E 2023-10-21 22.28.58 - Photo of a computer server room with red warning lights flashing, indicating a potential cyber threat. Multiple screens display graphs showing a sudde
יסודות בתכנות

מבוא לאבטחת מידע: IDOR

הסבר על התקפה אהובה ומוצלחת שבאמצעותה שואבים מידע מאתרים

גלילה לראש העמוד