ההרצאה שלי בוורדקמפ 2014

אנשי וורדפרס? אל תפספסו את ההרצאה שלי בוורדקמפ ישראל 2014
לוגו וורדפרס

אני שמח לבשר שההרצאה שלי נבחרה להופיע בוורדקמפ 2014 שיתקיים ב-27.5. בהרצאה אני מתכוון לדבר על בדיקות אוטומטיות בוורדפרס: מהבק-אנד ועד הפרונט אנד. ההרצאה מיועדת למתכנתים כאשר הדגש הוא על התועלת למפתח הבודד וכמיטב המסורת אני מלווה את ההרצאה בדוגמאות מעשיות ובהרבה קוד שישכנע גם את המפתח הסרבן ביותר לעשות בדיקות אוטומטיות לקוד שלו.

את וורדפרס אני מאוד אוהב (למרות הניחוח האיטלקי משהו 🙂 ) ומשתמש בה לא מעט גם כמפתח וגם בתור יועץ טכנולוגי. אני כותב על וורדפרס גם באתר הזה. את ההרצאה אני כותב דווקא מהזוית הפחות מוכרת – הזוית של מפתח האנטרפרייז שצריך לייצר מוצרים שנתמכים במשך שנים ושיש לדחוף להם פיצ'רים שונים ומשונים לאורך זמן. את התהליך הזה יצא לי להכיר גם ב-HP Software שבה אני עובד כיום וגם בחברות אחרות שעבדתי/ייעצתי בהן. כאשר אתה מפתח מוצר כזה, האתגרים הם שונים לחלוטין ויש צורך באימוץ פתרונות מעניינים כמו בדיקות אוטומטיות ועל זה אני הולך לדבר בהרצאה.

לוגו וורדפרס
לוגו וורדפרס

למי שלא מכיר, וורדקמפ הוא הכנס השנתי שמאורגן על ידי מתכנתים ויזמים מובילים מישראל. בשנים האחרונות הוא היה בירושלים ובתשלום והשנה בזכות שיתוף פעולה עם גוגל הוא בחינם. בכנס יש לא מעט תכנים רלוונטיים למפתחים, ליזמים, למעצבים ולמשתמשי וורדפרס.

אני אשמח מאוד לנצל את ההזדמנות ולהפגש עם קולגות מהעבר, מההווה ומהעתיד וכן עם קוראי האתר – פשוט תציגו את עצמכם 🙂

פוסטים נוספים שכדאי לקרוא

פתרונות ומאמרים על פיתוח אינטרנט

SSG עם next

אחרי שלמדנו במאמר הקודם מה זה SSR והבנו שלא מדובר בקליע כסף שפותר את כל הבעיות שלנו, נלמד על SSG שיכול להקל על כמה מהבעיות של SSR.

תמונה של הבית הלבן עם מחשוב ענן וטקסט: FEDRAMP
פתרונות ומאמרים על פיתוח אינטרנט

FedRAMP & FIPS מבוא למתחילים

פרק מיוחד, לצד הקלטה של פרק של עושים תוכנה על אחת התקינות החשובות ביותר עבור חברות שסביר להניח שלא הכרתם

פתרונות ומאמרים על פיתוח אינטרנט

המנעו מהעלאת source control לשרת פומבי

לא תאמינו כמה אתרים מעלים את ה-source control שלהם לשרת. ככה תמצאו אותם וגם הסבר למה זה רעיון רע.

גלילה לראש העמוד