מערכת הפעלה של מק תתמוך במסכי מגע ו-GPS

ולמה בדיוק זה צריך להיות משנה למישהו?

OS X 10.6 Snow Leopard, מערכת ההפעלה החדשה של מקינטוש תתמוך ב-framework של מגע מרובה במסך – בדיוק כמו ב-Iphone, שם המגע לא מתבטא רק בלחיצות אלא באופנים נוספים כמו גרירה, זום אין וזום אאוט. כך מדווח ה-Apple Insider.

בנוסף תכיל המערכת תמיכה במערכת מיקום גלובלית (לא ממש GPS) שמשתמשת באותו עקרון של ה-Iphone הראשון לחישוב המקום. התמיכה במערכת המיקום תאפשר למתכנתי אפליקציות שונות להתממשק לנתונים ולבנות אפליקציות תלויות מיקום בדיוק כמו שגוגל יצרו בטלפונים הניידים. רק שהפעם האפליקציות לא יהיו מוגבלות לסלולר בלבד

.

למי בדיוק זה אכפת?

אני מודה שאני לא חסיד של אפל, ובכלל למעטים בארץ יש אפל, אבל למה בדיוק הידיעה הזו מופיעה כאן? הסיבה היא מאד פשוטה. במשך השנים אפל הובילה בכל מה שנוגע לטכנולוגיה ולעיצוב ממשק. בדיוק כמו גוגל, גם חברת אפל היא מובילת שוק בכל מה שקשור לשימושיות ולעיצוב ממשקים. ה-Iphone של החברה עורר סערה לא רק בגלל הטכנולוגיה אלא בגלל היישום שלה. הכנסת תמיכה במסכי מגע ו-GPS למערכת ההפעלה של מקינטוש מבשרת על סיכוי גבוה שבעתיד גם מערכות הפעלה אחרות ואתרי אינטרנט יוכלו להשתמש בפיצ'רים האלו.

אם אתם יזמים או בוני אתרי אינטרנט, זה הזמן לחשוב בכיוון הזה.

פוסטים נוספים שכדאי לקרוא

DALL·E 2023-10-21 22.28.58 - Photo of a computer server room with red warning lights flashing, indicating a potential cyber threat. Multiple screens display graphs showing a sudde
יסודות בתכנות

מבוא לאבטחת מידע: IDOR

הסבר על התקפה אהובה ומוצלחת שבאמצעותה שואבים מידע מאתרים

פתרונות ומאמרים על פיתוח אינטרנט

נגישות טכנית – פודקאסט ומבוא

פרק בפודקאסטעל נגישות בעברית שצולל לכלים האוטומטיים ולפן המאד מאד טכני של הנגישות.

תמונה מצוירת של רובוט שמנקה HTML
יסודות בתכנות

סניטציה – למה זה חשוב

הסבר על טכניקה פשוטה וידועה מאד שאנו מפעילים על מידע לפני שאנחנו מציגים אותו ב-HTML באפליקציה או באתר.

פתרונות ומאמרים על פיתוח אינטרנט

SSG עם next

אחרי שלמדנו במאמר הקודם מה זה SSR והבנו שלא מדובר בקליע כסף שפותר את כל הבעיות שלנו, נלמד על SSG שיכול להקל על כמה מהבעיות של SSR.

גלילה לראש העמוד