גברים משחקים יותר באינטרנט

משחקי אינטרנט עדיין מושכים גברים וצעירים.

לקראת הכנס השנתי של איגוד האינטרנט הישראלי, המארח השנה את כנס GameIS, מציג אתר Vgames נתונים מעניינים על מספרי השחקנים בארץ ובחו"ל. מהנתונים עולה כי בישראל ישנם מעל ל-3 מיליון מבקרים ייחודיים בחודש המשחקים ברשת. כשמדברים על מבקרים ייחודיים הכוונה היא למספרי IP (כתובות אינטרנט) ולא למבקרים של ממש. עדיין מדובר במספר עצום בגודלו.

שוק הגיימינג בעולם תפס תאוצה ככל שאפשר היה לשלב את רשת האינטרנט במחשק כאשר הדוגמא הטובה ביותר לכך היא World of Warcraft – משחק תפקידים בעולם מקוון שהוא פופולרי באופן מדהים בעולם.

באופן "מפתיע" מסתבר שבתחום זה בישראל שולטים הגברים – 75 אחוז מהשחקנים הם גברים בחלוקה לגילאים עולה כי כשליש מהשחקנים הם מתחת לגיל 18, שליש בין 18 ל- 34, ושליש מעל גיל 35.

בחו"ל, לעומת זאת, הנתונים קצת שונים. בסקר לאומי בארה"ב שערך Pew Internet & American Life Project נשים מרכיבות כ- 51% מבין השחקנים ברשת, לעומת גברים – 49 אחוז, וגם התפלגות הגילאים שונה לגמרי: 38 אחוז מתחת לגיל 35 ו- 62 אחוז מעל לגיל זה. על פי סקרים שנערכו באחרונה בארה"ב, 99 אחוז מהבנים עד גיל 18 ו- 94 אחוז מהבנות משחקים במחשב. באוכלוסיה הבוגרת ניתן לראות כי 53 אחוז מבני 18 ומעלה משחקים במחשב, ביניהם כ- 20 אחוז מבני ה- 65 ומעלה.

פוסטים נוספים שכדאי לקרוא

מיקרו בקרים

בית חכם עם ESPHome ו Home Assistant

הסבר על הום אסיסטנט, מערכת הקוד הפתוח לבית חכם ואיך לחבר אליה מיקרובקרים.

גלילה לראש העמוד