ספקיות אינטרנט חדשות נכנסות לתמונה

בחודש דצמבר הודיעו שלוש חברות על הפיכתן לספקיות אינטרנט וכניסה לשוק הצפוף של תקשורת ו-אינטרנט מהיר. התחרות המתחממת בתחום האינטרנט גורמת להשוואת מחירים להיות יותר ויותר כדאית. מה צפוי לנו בתחום ומה המלכודת שספקיות האינטרנט טומנות לנו?

השבוע התבשרנו ששלוש שחקניות חדשות נכנסות לשוק האינטרנט הצפוף – סלקום, פלאפון וחברת אקספון 018 – כולן עתידות לספק אינטרנט מהיר ללקוחות פרטיים ועסקיים. שלושת השחקניות החדשות מכניסות ללחץ את כל ספקיות האינטרנט הקיימות ובמיוחד את חברת 012 סמייל שטרם השכילה להכנס לשותפות עסקית עם חברת סלולר. בנוסף, כל שלושת החברות הודיעו על כניסה לשוק התקשורת הקווית וברצונן לספק קווי טלפון.

בשוק כל כך צפוף כמו אינטרנט מהיר, שבו האיכות לא משנה, החברות יכולות להתחרות במחיר ובשירות. כשמה שרלוונטי מבחינתנו הוא המחיר.

האם תחרות האינטרנט תדחוף את מחיר האינטרנט כלפי מטה?

בוודאי שכן. כל תחרות מגבירה הורדת מחירים ומבצעים ובמיוחד בתחום צפוף כמו אינטרנט מהיר.

האם כדאי לבצע השוואת מחירי אינטרנט?

יותר מתמיד כדאי לבצע השוואת מחירים באינטרנט, לא להסתפק במחירונים המפורסמים בתקשורת או על אתרי אינטרנט להשוואת מחירים שהם כביכול אובייקטיביים אלא להרים טלפון למוקדי המכירות ולבדוק. טיפים נוספים ניתן לקרוא במאמר על השוואת מחירי אינטרנט שפורסם באתר אינטרנט ישראל.

ממה כדאי להזהר כאשר סוגרים עם ספקית אינטרנט

האינטרס של כל ספקיות האינטרנט, לאור התחרות שרק תלך ותגבר בשוק האינטרנט המהיר הוא לסגור התחייבויות לכמה שיותר זמן. חברת 012 סמייל למשל יצאה במבצע שבמסגרתו היא מכפילה מהירות אינטרנט לכל הלקוחות בחינם בתמורה להתחייבות קטנטנה ל-18 חודשים. שווה? אני מאמין שלא.

בדיוק כמו שחברות הסלולר ניסו להכניס לקוחות לתקופת התחייבות ארוכה לפני ניידות המספרים, כך כל ספקיות האינטרנט ינסו להכניס כל לקוח להתחייבות ארוכה. קחו זאת בחשבון כאשר אתם משווים מחירים באינטרנט.

העתיד

הולך להיות שמח בתחום האינטרנט המהיר וללא ספק זה יהיה יום חג עבור כל מי שמבצע השוואת מחירים באינטרנט לפני כל סגירה עם ספקית אינטרנט זו או אחרת. צפו למבצעים חמים בתקופה הקרובה מצד כל ספקיות האינטרנט שמחממות מנועים ומתכננות מבצעי אינטרנט חמים.

פוסטים נוספים שכדאי לקרוא

ESP32 מאפס לילדים

מדריך ל-ESP32 לילדים ולהורים מאפס

אחד הדברים הכי כיפיים בעולם הוא תכנות ותכנות בעולם האמיתי – המפעיל אורות, ציוד אלקטרוני ומכשירים הוא מלהיב ממש. המדריך מיועד להורים שרוצים ללמד את הילדים שלהם לתכנת.

ספריות ומודולים

מציאת PII באמצעות למידת מכונה

כך תגנו על משתמשים שלכם שמעלים מידע אישי רגיש כמו תעודות זהות באמצעות שירות אמאזוני.

גלילה לראש העמוד