5 כלים חינמיים לבוני אתרי אינטרנט

מאמר המספר על 5 תוכנות חינמיות שחיוניות לכל מפתח אינטרנט ובונה אתרי אינטרנט.

באחד המאמרים הקודמים התלהמתי כנגד מחוללי אתרים ובפרט Dreamweaver ו-Frontpage. אני כמובן לא מתחרט על שום דבר שכתבתי שם. אך עדיין יש צורך בהצגת אלטרנטיבה טובה. אני מציין כאן את חמשת הכלים החינמיים והטובים ביותר עבור בוני אתרי אינטרנט ומפתחי אתרי אינטרנט שאני משתמש בהם.

Visual Web Developer Express

ה-IDE הטוב ביותר לדעתי. מדובר בסביבת פיתוח שלמה ל-HTML, JavaScript וכמובן ASP.NET לסוגיו השונים שפותחה על ידי מיקרוסופט. גרסת ה-Express היא חינמית לחלוטין וקלה מאד לשימוש ולהבנה. ההשלמה האוטומטית המעולה שיש בה וכן ההתאמה המדויקת לתכנים תחסוך לכם זמן רב.

להורדת Visual Web Developer

Eclipse PDT

סביבת פיתוח נהדרת ל-PHP ול-JAVA אך אפשר להשתמש בה גם עבור HTML ו-JavaScript כמובן. היא לא מיועדת למפתחי אינטרנט מתחילים או לכאלו שנוטים להסתבך עם המחשב שלהם. אך מי שרגיל ל-IDE מורכבות יהנה מאד מאפשרויות ההרחבה העצומות שיש ב-Eclipse PDT – יכולת להוספת פלאגינים לפיתוח באמצעות jQuery היא דוגמא טובה להרחבה שיכולה לחסוך זמן רב.

להורדת Eclipse PDT

Aptana

Aptana מיועדת לאלו שרוצים להנות מיתרונות ריבוי השפות של ה-Eclipse אך רוצים לעשות זאת בממשק ידידותי יותר. Aptana מאפשרת לפתח יישומי אינטרנט רבים, כולל אתרי אינטרנט, אך גם אפליקציות PHP, Ruby, Python ואפילו Perl והכל בממשק צבעוני אך כבד יחסית.

להורדת Aptana

FileZilla

מכל כלי ה-FTP החינמיים, FileZilla הוא המועדף עלי. הוא מאד דומה לכלי (הלא חינמי) FlashFXP ול-WS FTP הוותיק אך הוא יותר מעודכן וגרפי, תומך ב Drag&Drop וכן קל להתקנה ולהורדה. מומלץ מאד עבור כל אלו שצריכים לבצע Upload לשרת חיצוני.

להורדת FileZilla

Pixie

תוכנה חמודה, קטנטנה מאד ושימושית להפליא שכל מי שפיתח אתר אינטרנט ידע להעריך. מדובר ב-color picker זערורי וקטן שמאפשר לכם לדעת את הצבע של כל פיקסל במחשב. אם למשל אני מעצב אלמנט ואני רוצה שצבעו יהיה זהה לזה של אלמנט אחר, אני מפעיל את ה-pixie, מאתר את צבע האלמנט בשניה, מעתיק ומדביק. שווה לנסות ולהנות!

הורד את Pixie

פוסטים נוספים שכדאי לקרוא

ESP32 מאפס לילדים

מדריך ל-ESP32 לילדים ולהורים מאפס

אחד הדברים הכי כיפיים בעולם הוא תכנות ותכנות בעולם האמיתי – המפעיל אורות, ציוד אלקטרוני ומכשירים הוא מלהיב ממש. המדריך מיועד להורים שרוצים ללמד את הילדים שלהם לתכנת.

פתרונות ומאמרים על פיתוח אינטרנט

רינדור של קליינט סייד עם SSR

הסבר קצר על SSR מול רינדור קלאסי ולא. לא תמיד זה טוב להשתמש בו. אין כדור כסף שיכול לפתור הכל.

ספריות ומודולים

מציאת PII באמצעות למידת מכונה

כך תגנו על משתמשים שלכם שמעלים מידע אישי רגיש כמו תעודות זהות באמצעות שירות אמאזוני.

גלילה לראש העמוד