כלי online לפיתוח flash

wonderfl הוא כלי חדש לפיתוח פלאש שמאפשר גם שיתוף של קוד ה-Action Script.

אין כמו טכנולוגית flash. או שאתה שונא אותה, או שאתה שונא אותה 🙂 אבל לאלו ששונאים אותה קצת פחות או לפחות צריכים לפתח בה, יש שירות חדש שמסייע לפיתוח flash באמצעות אתר אינטרנט המאפשר גם שיתוף של הקוד ו-Tweaking של קוד שפורסם בו.

אתר wonderfl הוא סוג של מנוע פיתוח שמאפשר לכל אחד שנרשם (אפשר להרשם גם באמצעות הזהות שלכם ב-google) ליצור פלאש באופן מיידי ומקוון. השירות כרגע פתוח רק ל Action Script 3 וקשה לי להאמין שהוא ייפתח ל-AS2 בקרוב.

אופן השימוש הוא פשוט למדי: מקום להקלדת הקוד (אין השלמת קוד אוטומטית) חלון הרצה מצד שמאל וחלון של Output שמציג את כל השגיאות.

יצא לי לשחק מעט באתר ויש לו בהחלט פוטנציאל, במיוחד בנושא שיתוף הקוד. חלק ממנו עדיין ברמת בטא אך הרעיון של פיתוח פלאש מכל מקום בדומה ל-HTML ול-JavaScript מתבקש וזה יהיה מעניין לראות אם השירות החדש יתפתח.

פוסטים נוספים שכדאי לקרוא

פתרונות ומאמרים על פיתוח אינטרנט

יישום של nonce על מנת להגן מפני התקפות injection

בפוסט הקודם הסברתי על hash עם CSP על משאבי inline – שזה נחמד ומעולה אבל פחות ישים בעולם האמיתי שבו בדרך כלל התוכן ה-inline (בין

פתרונות ומאמרים על פיתוח אינטרנט

SSG עם next

אחרי שלמדנו במאמר הקודם מה זה SSR והבנו שלא מדובר בקליע כסף שפותר את כל הבעיות שלנו, נלמד על SSG שיכול להקל על כמה מהבעיות של SSR.

למפתחי ובוני אתרי אינטרנט

מדריך לשאילתות יעילות ל Chat GPT

כל אחד יכול לשאול את GPT, אבל אם תרצו לשאול אותו שאלות על תכנות – יש כמה שיטות וטיפים ליעל את העבודה מולו.

גלילה לראש העמוד