לינווייט משיקה תוכנית הדרכה בדרופל

דרופל ממשיכה להתחזק בישראל כאשר תוכנית הדרכה רשמית של חברת לינווייט ואקוויה מושקת בישראל.

מערכת דרופל ממשיכה לתפוס תאוצה בארץ. לינווייט נכנסת לשוק ההדרכה על מערכת דרופל. בשוק קיימים כבר קורס דרופל מקיף של חברת פרקטיקול שהושק בהצלחה לפני כמה חודשים וכמובן הקורסים הקצרים יותר של לומבי שקיימים בשוק תקופה ארוכה יותר.

דרופל, למי שלא מכיר, היא מערכת קוד פתוח הבנויה על בסיס LAMP. בין המשתמשים בדרופל, אפשר למנות גם את ממשלת ישראל, ממשלת ארצות הברית, ארגונים וחברות רבים בארץ ובחו"ל.

לינווייט הינה בית תוכנה לקוד פתוח המספקת פתרונות בתחום האינטרנט, המובייל, והרשתות החברתיות. החברה הקימה את קהילת הדרופל בישראל, ואנשיה מוכרים ומוערכים גם בקהילה הבינלאומית. לינווייט הוסמכה כמרכז ההסמכה וההכשרה של אקוויה (החברה המסחרית שעומדת מאחורי דרופל) ומציעה קורסים נרחבים בדרופל שמתאימים לכל אחד – למתעניינים, לוובמסטרים וגם למתכנתים שרוצים לפתח מודולים לדרופל. למידע נוסף ניתן לפנות לאתר לינווייט.

דרופל נחשבת מערכת קשה יותר ללימוד, עם עקומת לימוד גבוהה ביותר – גם עבור וובמסטרים שמעוניינים לעבוד איתה וגם עבור מתכנתים שמבקשים לפתח עליה. למרות השינויים הרבים בממשק שנעשו בגרסה 7 שעתידה לצאת בקרוב מאד (נכון לכתיבת שורות אלו, יצאה גרסת RC2 לדרופל 7). לפיכך קיומם של קורסים רבים מבטיח בסיס חזק של משתמשים ומתכנתים שיודעים להפיק מדרופל את המיטב.

ללא ספק, ההיצע הגדל וההולך של הקורסים בדרופל, שמגיע יד ביד עם התגברות הביקוש למתכנתי דרופל מראה על התגברות השימוש במערכת בארץ. דרופל היא אחת ממערכות הקוד הפתוח הווביות הראשונות שהגיעו לרמת Enterprise ומי שיודע לעבוד איתה יכול לספק תוצרים מורכבים מאד בפרק זמן קצר מאד.

פוסטים נוספים שכדאי לקרוא

למפתחי ובוני אתרי אינטרנט

מדריך לשאילתות יעילות ל Chat GPT

כל אחד יכול לשאול את GPT, אבל אם תרצו לשאול אותו שאלות על תכנות – יש כמה שיטות וטיפים ליעל את העבודה מולו.

מיקרו בקרים

הפעלת מסך oled קטנטן עם esp32

יצירת מערכת מולטימדיה שלמה בגודל של בול דואר עם מיקרובקר ובעלות של דולרים בודדים. וגם על הדרך נלמד על ת׳רדים

גלילה לראש העמוד