חלונות 8 – הכרזה רשמית

למה בדיוק חלונות 8 צריכה לעניין מישהו?

אני מאמין שיש כאלו שמכירים אותי ואת אינטרנט ישראל וקצת לא יבינו מה קשורה הכותרת לאתר הזה. הרי בסך הכל אינטרנט ישראל הוא אתר המוקדש לפיתוח אינטרנט (ועוד בקוד פתוח!) מה הקשר בין חלונות 8 לעולם הפיתוח באינטרנט?

מיקרוסופט הולכת להכריז כמה הכרזות חשובות ביותר בנוגע לחלונות 8 בכנס Build Windows. אז קודם כל – למי שכן מתעניין, למרות שהכנס נמצא בקליפורניה, מיקרוסופט ישראל מארגנת מיני כנס בערב של ה-13.9.2011 ובו תשודר ההכרזה הרלוונטית בפתיחת הכנס. הרישום הוא חינם וכל הפרטים נמצאים כאן.

ועכשיו לשאלת השאלות – את מי זה מעניין לכל הרוחות? אני שמח ששאלתם את השאלה הזו. על פי השמועות, בחלונות 8 יהיה ניתן ליצור אפליקציות שירוצו בסביבת החלונות ושיהיו מבוססות על HTML 5, JavaScript ו-API מסודר שיהיה אפשר לגשת איתו לחלקים שונים של המערכת.

חלונות 8

מה המשמעות?

המשמעות היא שכל מפתח ווב שהוא יוכל ליצור אפליקציה לדסקטופ. בלי כלים מיוחדים, המרות וביג'ארס. אתם רוצים ליצור אפליקציה? תיצרו אותה כמו שאתם יוצרים אתר – או לחלופין תוסף לדפדפן כרום שעובד בדיוק באותה שיטה.

אני לא צריך לומר לכם מה הדבר הזה יעשה למפתחי אינטרנט – הן מבחינת אופק תעסוקתי, הן מבחינת עבודה של ממש והן מבחינת אפשרויות לעשות דברים. עם חלונות 8 כנראה יהיה אפשר לעשות דברים שבגרסאות הקודמות נראו כמו חלום, במיוחד אם אתה מתכנת רשת. עם כל הביקורת כלפי מיקרוסופט, חלונות היא מערכת ההפעלה הנפוצה בעולם והאפשרות לפתח על מערכת ההפעלה הזו בטכנולוגית אינטרנט היא נפלאה.

זו הסיבה שבעטיה אני אגיע להכרזה ב-13.9 ואקשיב היטב.

פוסטים נוספים שכדאי לקרוא

פייתון

קבצי קונפיגורציה בפואטרי

הגדרות שמשנות את ההתנהגות של פואטרי באמצעות קבצי הגדרות גלובליים, לוקליים ואפילו משתני סביבה.

ESP32 מאפס לילדים

מדריך ל-ESP32 לילדים ולהורים מאפס

אחד הדברים הכי כיפיים בעולם הוא תכנות ותכנות בעולם האמיתי – המפעיל אורות, ציוד אלקטרוני ומכשירים הוא מלהיב ממש. המדריך מיועד להורים שרוצים ללמד את הילדים שלהם לתכנת.

למפתחי ובוני אתרי אינטרנט

מדריך לשאילתות יעילות ל Chat GPT

כל אחד יכול לשאול את GPT, אבל אם תרצו לשאול אותו שאלות על תכנות – יש כמה שיטות וטיפים ליעל את העבודה מולו.

גלילה לראש העמוד