טיפ קטן אך משמעותי ל-FireBug

משתמשים בפסאודו-קלאס ונמאס לכם לריב עם פיירבאג? נסו את הטיפ הקטן אך המשמעותי הזה

FireBug, למי שלא מכיר, זו תוכנת הדיבאגינג האולטימטיבית לכל מי שמפתח בצד לקוח ועדיין, למרות כלי הפיתוח הטובים של כרום ושל דפדפנים אחרים, נחשבת למובילה בתחומה. אם אתם מתכנתים, אין מצב שאתם לא מכירים את התוסף החשוב הזה לפיירפוקס.

האמת שתמיד חשבתי שהטיפ הבא הוא די בנאלי, אך הסתבר לי שזה לאו דווקא Common knowledge אלא משהו שרבים לא יודעים, אז חשבתי לכתוב על זה פוסט. אם לדעתכם זה בנאלי, עמכם הסליחה 🙂

כפי שאתם יודעים, ניתן לכתוב פסאודו-קלאס ל-CSS על מנת לשנות תכונות כאשר יש hover, או כאשר הקישור פעיל. השאלה היא – איך אנחנו בודקים אם יש פסאודו-קלאס באמצעות פיירבאג? התשובה היא מאד פשוטה.

ראשית, בוחרים אלמנט כלשהו:

בחירת אלמנט עם פיירבאג
בחירת אלמנט עם פיירבאג

אחרי שבחרנו אותו, נלחץ על החץ הקטן ליד ה-style ונבחר בפסאודו קלאס hover:

בחירה בפסאודו-קלאס
בחירה בפסאודו-קלאס

אחרי הבחירה, האלמנט יראה כאילו העכבר נמצא מעליו, במסך של ה-style נוכל לראות את הפסאודו-קלאסים ולשנות אותם בהתאם. טיפ קטן – אבל משמעותי בשביל מי שלא מכיר.

פוסטים נוספים שכדאי לקרוא

DALL·E 2023-10-21 22.28.58 - Photo of a computer server room with red warning lights flashing, indicating a potential cyber threat. Multiple screens display graphs showing a sudde
יסודות בתכנות

מבוא לאבטחת מידע: IDOR

הסבר על התקפה אהובה ומוצלחת שבאמצעותה שואבים מידע מאתרים

פתרונות ומאמרים על פיתוח אינטרנט

SSG עם next

אחרי שלמדנו במאמר הקודם מה זה SSR והבנו שלא מדובר בקליע כסף שפותר את כל הבעיות שלנו, נלמד על SSG שיכול להקל על כמה מהבעיות של SSR.

פתרונות ומאמרים על פיתוח אינטרנט

רינדור של קליינט סייד עם SSR

הסבר קצר על SSR מול רינדור קלאסי ולא. לא תמיד זה טוב להשתמש בו. אין כדור כסף שיכול לפתור הכל.

גלילה לראש העמוד